Opdracht
Mitsuba brengt de levendige straten van Azië naar je toe met de nieuwe Street Food Snack Mixen! Een heerlijke mix op basis van pinda’s met verschillende knapperige rijst snacks: betaalbaar, toegankelijk, smaakvol en authentiek. Voor de lancering van deze producten creëerde wij een launch campagne.
Met als doel: het bereiken van zoveel mogelijk mensen uit de doelgroep en hen activeren om de nieuwe Mitsuba smaken te proeven.

Campagne
We zijn allemaal dol op reizen en nieuwe dingen ervaren, maar houden ook van het gemak van ons gezellige thuis. Dus wat doen we dan als we gewoon willen ontspannen en relaxen, maar toch iets nieuws en opwindends willen ervaren? Dat klopt. De street food mixen van Mitsuba. Een goede handvol snacks zal je meenemen naar Indonesië, Thailand of Vietnam. Wat zal er nog meer gebeuren in je hoofd wanneer je wordt gestimuleerd door het beste van Azië? Neem een hapje en ontdek het zelf.
We maakten: 1x main video, 3x animated content, 3x sell visuals, (D)OOH, Audio & display ads

De klantWe zijn blij met de content; het voelt echt als een
A-merk film(wat we zochten) en ook al is het een beproefd construct, het is op deze manier wel eigen en echt Mitsuba geworden.
Resultaten
Binnen zowel Nederland als Duitsland zijn we gemiddeld 1x per week zichtbaar geweest tijdens de gehele looptijd van de campagne. Binnen Duitsland werd een uniek bereik behaald van 90% van de doelgroep. Van alle geïnteresseerde personen hebben er 43.000 personen, na het zien van de Tell-content, doorgeklikt naar landingspagina. In totaal behaalde de content meer dan 20 miljoen impressies en werden er 1.400 volgers toegevoegd aan het TikTok-account van Mitsuba.

Meer weten?
Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Stuur een appje.
Of schrijf je in voor de nieuwsbrief!











