Mensen helpen, voor wie duurzame en veilige mobiliteit nietvanzelfsprekendis.
ANWB MBO
Opdracht
Creรซer een campagne die de mbo-initiatieven bekend maakt onder de ANWB leden.
Doelstelling
- 6 Initiatieven bekend maken onder leden
- NPS score omhoog
- Verhogen participatie van leden in Initiatieven
- Loyaliteit leden verhogen
- Initiatieven onderdeel maken van merk campagne
Concept
Sommige maatschappelijke problemen rondom vervoer zijn relatief onzichtbaar. ANWB zet zich met haar leden in om deze problemen op te lossen.
In de campagnes zetten we 2 elementen centraal:
1. Saamhorigheid – overbrengen van het verenigingsgevoel van de ANWB en het actief betrekken van de leden bij verschillende initiatieven.
2. Empowerment verbeterende mobiliteit kan, met name voor kwetsbare groepen, een grote positieve impact hebben op hun leven. We willen de positieve kanten hiervan belichten.
Doelgroep
De ANWB heeft gericht en effectief naar haar doelgroep, ANWB leden, gecommuniceerd via verschillende (eigen) kanalen, zoals Facebook, Kampioen (leden tijdschrift), e-mail, online, lokaal naar vrijwilligers, lokaal naar partners, en via interne communicatie.
Thijs Komen – Sr Marketeer ANWBFresh bridge heeft 4,5 miljoen ANWB leden laten zien wat we voor
de maatschappijdoen, metrake contentover mensen die helpen of geholpen worden.ย
Resultaten ๐
Op alle punten hebben de initiatieven bijgedragen aan de doelstellingen om de bekendheid en loyaliteit te vergroten onder ANWB leden.
-
Campagne beelden
Deliverables
Contact voor meer info?
Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Of stuur een appje.