scroll

ANWB

MBO

Mensen helpen, voor wie duurzame en veilige mobiliteit niet vanzelfsprekend is.

ANWB MBO

Opdracht

 

Creรซer een campagne die de mbo-initiatieven bekend maakt onder de ANWB leden.

Opdracht

Doelstelling

 

  • 6 Initiatieven bekend maken onder leden
  • NPS score omhoog
  • Verhogen participatie van leden in Initiatieven
  • Loyaliteit leden verhogen
  • Initiatieven onderdeel maken van merk campagne

Concept

 

Sommige maatschappelijke problemen rondom vervoer zijn relatief onzichtbaar. ANWB zet zich met haar leden in om deze problemen op te lossen.

In de campagnes zetten we 2 elementen centraal:
1. Saamhorigheid – overbrengen van het verenigingsgevoel van de ANWB en het actief betrekken van de leden bij verschillende initiatieven.
2. Empowerment verbeterende mobiliteit kan, met name voor kwetsbare groepen, een grote positieve impact hebben op hun leven. We willen de positieve kanten hiervan belichten.

 

Doelgroep

 

De ANWB heeft gericht en effectief naar haar doelgroep, ANWB leden, gecommuniceerd via verschillende (eigen) kanalen, zoals Facebook, Kampioen (leden tijdschrift), e-mail, online, lokaal naar vrijwilligers, lokaal naar partners, en via interne communicatie.

Fresh bridge heeft 4,5 miljoen ANWB leden laten zien wat we voor de maatschappij doen, met rake content over mensen die helpen of geholpen worden.ย 

Thijs Komen – Sr Marketeer ANWB

Resultaten ๐Ÿš€

Op alle punten hebben de initiatieven bijgedragen aan de doelstellingen om de bekendheid en loyaliteit te vergroten onder ANWB leden.

15+
NPS
40%
Doelgroep bereikt
11.000
Vrijwilligers geworven
110.000
Vrijwillige participaties
12mln
Video views
1.000x
Traumahelikoper video gedeeld
  • Campagne beelden

Deliverables

11
Campagnes
22
Video’s
65
Visuals

Contact voor meer info?

Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Of stuur een appje.





๐Ÿ˜€
๐Ÿ‘
๐Ÿ™„
๐Ÿค