Door het inzetten van een social always on strategie voor Sanquin zorgen we samen voor het behoud van huidige donors en het verhogen van de waarde van deze donors.
Opdracht
Ontwikkelen een social always on strategie voor Sanquin waarmee het donorbestand optimaal gevuld blijft en benut wordt zodat de bloedvoorraad en het plasmavolume aan de vraag kunnen voldoen.
Doelstelling
- Versterken en uitbreiden van de donorcommunity op social
- Donorbehoud
- Waarde verhogen van bestaande donors
- Potentiële donors bereiken en werven
Concept
We ontwikkelden een Always On strategie, waarbij we door middel van verschillende content formats binnen 5 thema’s communiceren over de diverse facetten van Sanquin. Daarbij focussen we constant op de missie van Sanquin: ‘’Samen voor een beter leven van de patiënt’’.
Focus ligt op het versterken van de donor community en met organisch bereik zo veel mogelijk donors (en patiënten) bij elkaar brengen op de social platformen. Tevens verhogen we de betrokkenheid met Sanquin door te informeren, de interactie aan te gaan en een kijkje achter de schermen te geven.
Deliverables
-
Campagne beelden
-
Contact voor meer info?
Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Of stuur een appje.