“In een korte tijd hoge kwaliteit product- en lifestyle visuals opgeleverd, die in lijn liggen met de branding van het Pink Gellac merk”
Opdracht
Pink Gellac wilde graag een beeldbank (een archief) opbouwen bestaande uit verschillende zomerse visuals met hun producten voor hun website, social content, nieuwbrieven en OOH communicatie.
Doelstelling
Om minstens 25 hoge kwaliteit visuals af te leveren, waarbij er een mix is tussen product- en lifestyle fotografie. De visuals moeten een zomerse uitstraling hebben en tegelijkertijd ook herkenbaar zijn voor het merk.
Concept
In overleg met Pink Gellac is besloten om voor een speelse influencer achtige stijl te kiezen, waarbij de visuals in een zomerse setting genomen zijn in combinatie met de PinkGellac uitstraling aan de hand van hun producten en bijpassende props.
Susanne – Brand manager Pink Gelllac“Super leuk!!! Dank je wel! Daarom werken wij zo graag met jullie ;-)!
De foto’s zijn niet normaal zo leuk & mooi! De keuze was zo moeilijk!!!! Er zitten zoveel goede foto’s bij. Ze zien er super uit! Dank!!!!”
Resultaten
Tijdens de productie hebben we meer verschillende producten, settingen en concepten weten te schieten dan we van te voren hadden ingeschat, dat we uiteindelijk heel veel toffe, diverse en hoge kwaliteit foto’s hadden. Pink Gellac kon niet kiezen en besloot er uiteindelijk maar liefst 34 af te nemen.
Achievements
In slechts 3 weken tijd hebben wij deze campagne van begin tot eind kunnen uitvoeren: van de concept uitwerking, het voorbereiden van de shoot, het shooten en de oplevering van de uiteindelijke visuals. Daarbij hebben wij ook meer visuals kunnen opleveren
Extra inspirerende elementen
Voor deze campagne hebben we PinkGellac medewerkers als modellen gebruikt. Op deze manier straalt de echtheid van de foto’s af én zorgt het merk voor extra binding met hun medewerkers.
-
Campagne beelden
Meer weten?
Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Stuur een appje.
Of schrijf je in voor de nieuwsbrief!