“De PinkGellac startersset mét peelbase stond deze campagne centraal, waarbij we in de content het proces van het aanbrengen én gemakkelijk switchen van PinkGellac stijlen laten zien.”
Opdracht
Ontwikkel een campagne rondom de nieuwe startersset van PinkGellac inclusief peel base. Hierbij moet het proces van het aanbrengen en afhalen van PinkGellac met peel base duidelijk in beeld gebracht worden.
Doelstelling
Awareness rondom PinkGellac in het algemeen en rondom de werking van de peelbase in het bijzonder en uiteindelijk sales te genereren.
Concept
Het belangrijkste onderdeel van de video -het gemakkelijk verwijderen van de gellak- wilden we naar voren houden, zodat mensen in ieder geval die boodschap meekrijgen voor ze verder scrollen. Met de gedachte ’New week, new nails, new me’ hebben we de campagne ingestoken. Iemand begint aan een nieuwe week en heeft daarom behoefte aan een nieuwe kleur op haar nagels, dus deze verwijdert ze eerst en begint vervolgens de verschillende stappen te doorlopen om de nieuwe kleur aan te brengen. Eenmaal opgebracht kan ze er die week weer tegenaan zónder dat het de kwaliteit van de nagels aantast. Want zo goed is PinkGellac.
Susanne – Brand manager Pink Gelllac“De content ziet er super leuk uit! Lekker fris en vrolijk :-)”
Resultaten
Door ons strategische brein te kraken hebben we de verschillende USP’s van PinkGellac in 1 video verwerkt (peel base, gemakkelijk aan te brengen, de kwaliteit én verschillende kleuren). Naast de video hebben we bijbehorende visuals geschoten, die in lijn lagen met de onderdelen die in de video te zien zijn.
Meer weten?
Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Stuur een appje.
Of schrijf je in voor de nieuwsbrief!