fbpx
scroll

Pink Gellac

Moederdag

“Een campagne waarin strategie, creativiteit en effectiviteit samenkwamen om in een korte tijd een veelzijdige en hoge kwaliteit campagne neer te zetten.”

Opdracht

Ontwikkel een campagne rondom moederdag met als doel om verschillende doelgroepen te inspireren met PinkGellac en hun over te halen tot verkoop van de PinkGellac producten. De content, een combinatie van video en visuals, moet ook inzetbaar zijn buiten moederdag.

Doelstelling

 

Verschillende doelgroepen (non-users, known users en gifters) bewust te maken van PinkGellac, hoe het werkt, de producten en de nieuwe collectie en zoveel mogelijk sales te genereren.

Concept

Het concept is gebouwd op de relevante insights dat moeders graag quality time doorbrengen met hun kinderen, iedereen zichzelf graag mooi wilt voelen én het lakken van je nagels een leuke activiteit is om met meerder mensen. De video’s spelen zich af in één van de PinkGellac winkels die eruit zien als een PinkGellac heaven. De campagne bestaat uit 1 algemene awareness video, waarbij er vervolgens per doelgroep specifieke video’s zijn gemaakt die inspelen op de doelgroep specifieke behoeften. Denk hierbij aan een how-to video (non-users), promotie van de nieuwe collectie (known users) en verschillende cadeau opties te laten zien (gifters). Deze video’s worden ondersteund door verschillende visuals, die worden ingezet om sales te genereren. De campagne is ingezet op social, maar werd doorgetrokken op de website, in print en out of home in de PinkGellac winkels. 

“We zijn er heel blij mee! Bedankt voor alle flexibiliteit, dat vind ik echt top van jullie!”

 

Susanne – Brand manager Pink Gelllac

Resultaten

 

Door op een effectieve en efficiënte manier te werk te gaan hebben we in 1 schootdag hoge kwaliteit video- en visual content kunnen schieten die 3 verschillende doelgroepen aanspreekt én via verschillende touchpoints ingezet kunnen worden. 

Resultaten
  • Campagne beelden

Meer weten?

Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Stuur een appje.
Of schrijf je in voor de nieuwsbrief!





😀
👍
🙄
🤠