“Het ultieme cadeau voor je geliefde óf jezelf: PinkGellac! De festive campagne had een overdosis aan glitter en schitterende gel nagels en daarmee we 3 doelgroepen geïnspireerd om het merk te kopen.”
Opdracht
Ontwikkel een campagne rondom de verschillende december feestdagen, waarbij de content moet aansluiten op de behoeftes van 3 verschillende doelgroepen worden: de gifters, de known users en de unknown users. De campagne moet ook na de feestdagen nog inzetbaar zijn en via verschillende on- en offline touchpoints in te zetten zijn.
Doelstelling
Naast awareness rondom Pink Gellac, zoveel mogelijk verkopen realieren rondom de feestdagen.
Concept
Het thema festivities werd gekozen, waarbij er geen specifieke feestdagen herkenbaar terug te zien zijn (lees: kerstbomen of Sinterklaas mijters). Wat wel veel terug te zien is zijn glitters, champagne, cadeautjes en natuurlijk heel veel nailart! Er is gekozen voor een algemene awareness video om het thema en het merk te introduceren, waarbij er vervolgens specifieke video’s zijn gemaakt voor elke doelgroep: een video over het ultieme PinkGellac cadeau voor de gifters, de known users kregen de nieuwste festive collectie te zien en de unknown users een kort stappenplan hoe je gemakkelijk de mooiste gel nagels krijgt voor tijdens de feestdagen! Daarnaast zijn er ook veel verschillende visuals geschoten, die geschikt waren voor de sell laag, print, in de winkels, de website én in de nieuwsbrieven.
Susanne – Brand manager Pink Gelllac“De content is ontzettende leuk geworden, love it! Dankjewel hiervoor! Wij zijn ontzettend bij met het eindresultaat!”
Extra inspirerende elementen
Voor deze campagne hebben we PinkGellac medewerkers als modellen gebruikt. Op deze manier straalt de echtheid van de video’s af én zorgt het merk voor extra binding met hun medewerkers.
-
Campagne beelden
-
-
-
Meer weten?
Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Stuur een appje.
Of schrijf je in voor de nieuwsbrief!