Opdracht
Creëer een launch strategie en concept voor ons nieuwe product Nutrilon DuoBalans.
Doel
- Emotionele relatie met merk en doelgroep behouden en versterken.
- Brand purpose en business context duidelijk uitlichten.
- Concept toepasbaarbaar maken voor TVC en socials.
- Een overall concept dat in de toekomst versterkt en uitgebreid kan worden.
- Het bouwen van een platform voor alle product innovaties.
Concept
Als ouder hou je heel wat ballen in de lucht. En dat kan soms best een uitdaging zijn. Soms voel je je onzeker over de keuzes die je maakt en dat is helemaal normaal. Zolang je luistert naar jezelf, je baby en jullie gevoelens komt het allemaal goed. Het gaat uiteindelijk allemaal om het vinden van de juiste balans. Duobalans helpt daarbij.
Deliverables
1x
TVC
3x
digital banners
13x
social video’s
3x
link posts
Contact voor meer info?
Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Of stuur een appje.
😀
👍
🙄
🤠