Je wilt het
beste voor je baby en gezin.Het krijgen van een baby is eenbijzondere tijd, maar soms ook eenonzekere tijd.
Awareness Campagne
Opdracht
De merknaam Nutricia voor jou en haar drie belangrijke pijlers (Nutricia Kindervoeding Service, tools en informatie, 120 jaar onderzoek) moeten onder de aandacht worden gebracht bij de doelgroep, waarmee de bekendheid van al deze facetten wordt verhoogd.

Doel
- Verhogen bekendheid Nutricia voor jou
- Verhogen bekendheid Nutricia Kindervoeding Service
- Verhogen bekendheid beschikbare tools & informatie
- Verhogen bekendheid 120 jaar onderzoek
- Een creatief concept en uitwerking dat meerdere jaren ingezet kan worden
Concept
Ouders willen het beste voor hun baby en gezin. Het krijgen van een baby is een bijzondere tijd, maar soms ook een onzekere tijd. Alles verandert en het ouderschap is voor iedereen anders.
In deze campagne vertellen we het verhaal van Nutricia die er voor deze ouders zijn. Nutricia is er al meer dan 120 jaar is om ouders te helpen met voeding, met de beste experts die vol passie elke dag werken om het beste voor je baby te geven. Jij bent er voor je baby, Nutricia is er voor jou โค๏ธ
Resultaten ๐
Een significante stijging in de bekendheid onder de doelgroepen zwangere en ouders van de pijlers; Nutricia Kindervoeding Service, de beste tools en informatie en 120 jaar onderzoek
Deliverables
Digital only campagne
Deze digital only campagne voor Nutricia voor jou is uitgezet op verschillende Social Media kanalen, zoals Facebook, Instagram, Youtube en Pinterest. De campagne is ook uitgezet via display bannering.


Contact voor meer info?
Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Of stuur een appje.











