Opdracht
Ontwikkel een social activatie campagne voor patiënten met een erfelijke stofwisselingsziekte of epilepsie rondom het speciale kerstmenu. Met als doel: overall awareness voor de platformen HellowPro en KetoCafé.

Campagne
Met influencer Francesca duiken we de keuken in om inspirerende ‘how-to’ video’s te creëren van verschillende recepten, van een heerlijke risotto tot een kerstige citroentaart. Op een leuke en toegankelijke manier inspireren we de doelgroep en maken we het kerstdiner weer leuk voor deze doelgroep.
We maakten: 12x short video, 4x long video, 6x fotografie, alles in 2 talen

Resultaten
Er zijn 3 miljoen impressies behaald binnen Nederland & België. De content viel goed in de smaak met een hook rate van meer dan 30%. Een hold rate van 12% en meer dan 10.000 website bezoekers bewijzen het succes van de campagne. De content wist de doelgroep te bereiken en te enthousiasmeren om de recepten uit te kijken.

Meer weten?
Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Stuur een appje.
Of schrijf je in voor de nieuwsbrief!











