fbpx
scroll

Beerwulf

Metallica X Enter Night X Beerwulf

Wat doe je als je hoort “We kunnen morgen op de Ziggo Dome…”? Juist: Direct een kick-ass video maken natuurlijk.

Opdracht

Een van de grootste bands ter wereld maakte een bijzonder pilsje met Stone Brewing Berlin. Onze vrienden van Beerwulf.com zouden deze collab gaan verkopen – Enter Fresh Bridge; Enter de Enter Night campagne.

Doelstelling

Bereik & Sales in heel Europa. Het merk koppelen aan deze coole collab.
Doelstelling

Concept

Kick-ass content die zowel past bij Stone Brewing, Beerwulf en Metallica, gedistribueerd via Online (owned, social, youtube) en Digital Out of Home in heel Europa. Gelaagdheid in boodschap om via Touch Tell Sell mensen te bereiken en door de funnel te sturen.

Media aanpak

1 maand live via Owned channels en Socials, gelaagdheid via Touch Tell Sell.
Awesome! Looks really cool. Can’t wait to fill the ZIGGO DOME up with beer!”
John – Brand Manager Beerwulf

Deliverables

30
Stuks content
5
Regios

Ingezette kanalen

DOOH
Waaronder de Ziggo Dome
Facebook
Instagram
Youtube
Website
Nieuwsbrief

Contact voor meer info?

Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Of stuur een appje.





😀
👍
🙄
🤠