Wat doe je als je hoort “We kunnen morgen op de Ziggo Dome…”? Juist: Direct een kick-ass video maken natuurlijk.
Opdracht
Een van de grootste bands ter wereld maakte een bijzonder pilsje met Stone Brewing Berlin. Onze vrienden van Beerwulf.com zouden deze collab gaan verkopen – Enter Fresh Bridge; Enter de Enter Night campagne.
Doelstelling
Bereik & Sales in heel Europa. Het merk koppelen aan deze coole collab.
Concept
Kick-ass content die zowel past bij Stone Brewing, Beerwulf en Metallica, gedistribueerd via Online (owned, social, youtube) en Digital Out of Home in heel Europa. Gelaagdheid in boodschap om via Touch Tell Sell mensen te bereiken en door de funnel te sturen.
Media aanpak
1 maand live via Owned channels en Socials, gelaagdheid via Touch Tell Sell.
John – Brand Manager Beerwulf“Awesome! Looks really cool. Can’t wait to fill theZIGGO DOMEup withbeer!”
Deliverables
30
Stuks content
5
Regios
Ingezette kanalen
DOOH
Waaronder de Ziggo Dome
Facebook
Instagram
Youtube
Website
Nieuwsbrief
Contact voor meer info?
Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Of stuur een appje.
😀
👍
🙄
🤠