De innovatie Nutrilon Melk & Plantaardig introduceren en tot leven brengen bij ouders.
Opdracht
Creëer een overall concept voor Nutrilon Melk & Plantaardig en communicatie strategie binnen touch, tell sell.
Doelstelling
- Nederlandse ouders kennis laten maken met de benefits van Nutrilon Melk & Plantaardig.
- Emotionele relatie met merk en doelgroep behouden en versterken.
- Brand purpose en business context duidelijk uitlichten.
Concept
Nieuw leven is iets unieks en mooi. Als ouder kan je er geen genoeg van krijgen. Het is kostbaar en speciaal, daarom doe je er alles aan om te zorgen dat dat nieuwe leven groeit en bloeit. Het nieuwe leven van je baby, maar ook de wereld waar jouw baby in op groeit.
Chantal van de Merwe – Sr. Brand Manager NutrilonHeel blij met het eindresultaat! Zo tof geworden!
Deliverables
1
TVC
9
Social video’s
3
Carrousels
6
Link posts
-
Campagne beelden
-
-
Meer weten?
Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Stuur een appje.
Of schrijf je in voor de nieuwsbrief!
😀
👍
🙄
🤠