Heel Nederland kennis laten maken met het aller-lekkerste biologische ijs van Little Cow & Cookies!
Opdracht
Het ontwikkelen en uitvoeren van een social/online (launch) campagne die moet zorgen voor naamsbekendheid. We willen de consument nieuwsgierig maken om meer te weten te komen over ons ijs en te overwegen om te gaan proeven en kopen. Uiteindelijk willen we dat heel Nederland bekend raakt met Little Cow & Cookies.
Doelstelling
- Zoveel mogelijk mensen in aanraking laten komen met het merk
- Productherkenning
- Mensen enthousiasmeren om te gaan proeven en kopen
Concept
Fenna is een kleurrijke, gedreven boerin, ondernemer, ijs- en natuurliefhebber. Overtuigd dat heel lekker ijs ook heel goed voor de wereld kan en moet zijn. Haar life-loving attitude is voor iedereen onweerstaanbaar, net als haar ijs. Ze is gedreven om meer smaak en kleur te geven aan de het leven middels Big Flavour for a small planet.
Middels een gelaagde media strategie en boodschap overdracht neemt Fenna de consument mee in de brandstory van Little Cow & Cookies.
Chantal Meertens – Managing Director @ The Organic Jersey FarmSuperfijn om met jullie samen te werken en wat zijn wij blij met het resultaat!
Deliverables
Behind The Scenes
Resultaten
-
Campagne beelden
-
-
-
Contact voor meer info?
Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Of stuur een appje.