DELTA Fiber Netwerk introduceert glasvezel in Limburg
Opdracht
Creëer een campagne voor op lokale TV, online en social die glavezel van DELTA Fiber Netwerk introduceert en conversie verhoogt.
Doel
De bewoners van Limburg introduceren met de voordelen en mogelijkheden van supersnel glasvezel internet van Delta Fiber Netwerk.
Concept
We verbinden 4 Limburgse personages die staan voor de DELTA Fiber Netwerk doelgroepen en laten zien hoe glasvezel internet hun leven verrijkt. Deze zijn gespiegeld aan de key reasons to buy. De 4 personages zijn door de mogelijkheden van glasvezel internet met de wereld verbonden, maar ook met elkaar. De online verbinding tussen de personages is de rode draad door de video en verbind de personages en gebeurtenissen. De campagne heeft verschillende lange en korte video’s die de algemene en specifieke doelgroepen verbinden.
Doelgroep
De volgende doelgroepen zijn aangesproken met zowel algemene als specifeke content:
- Gezinnen met Kinderen
- Alleenstaande 20-40
- Ouderen 50+
- Klein zakelijk
Deliverables
Behind The Scenes
Contact voor meer info?
Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Of stuur een appje.