Mitsuba introduceert een nieuwe smaak: Seaweed. This “flavour of the future” bracht het haakje om een all-out futuristische party te filmen waarin het product geïntroduceerd wordt door een Maneki hologram. Whut!?!
Opdracht
Lanceer de nieuwe Seaweed-lijn in Nederland en Duitsland als onze tweede grote Hero campagne van het jaar.
Doelstelling
Brand- en product Awareness van 30% binnen de doelgroep.
Concept
Mitsuba is altijd al een spicy snack-keuze. Maar nu, met de nieuwe Seaweed smaak komt daar nog eens een extra “anders-dan-anders” element bij. Dubbel zo gedurfd dus. Waar zeewier wellicht een product is die de toekomst kan veranderen (in de voedselindustrie), is iedere keuze die jij anders maakt een stapje naar een uniekere toekomst voor jezelf. Goed. Is je mind nu al blown? Dat is hoe het voelt als je een kijkje in The Future van Mitsuba krijgt in deze campagne. Niet alleen snacken zal er anders uit zien in de toekomst, ook veel van je andere favoriete bezigheden..!
Danielle Kranenburg – MitsubaGeweldig!
Resultaten
Behind The Scenes
-
Campagne beelden
-
-
-
Meer weten?
Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Stuur een appje.
Of schrijf je in voor de nieuwsbrief!