“We creëerden een social doorvertaling van de TVC met korte sketches en emotionele snippits, wat resulteerde in 35 ludieke en multi-inzetbare gifjes.”
Opdracht
Creëer een lean & mean social doorvertaling van de TVC “Snelste glasvezel van Nederland” /omverblaascampagne
Doelstelling
Ons doel is om met de korte sketches en snippets de boodschap van het snelste glasvezelinternet en de emotionele impact over te brengen, met als resultaat verhoogde engagement voor het merk.
Concept
We willen zoveel mogelijk korte sketches met de 3D’s (dé glasvezelexperts van DELTA). Hierbij streven we naar een mix van 50% snelheid en omverblazing, zoals in de TVC, en 50% emotionele snippits, met juichen, excitement, verliefdheid, enzovoort. De visuele uitingen, genaamd ‘Snippets’, vormen de basis van de beelden uit de TVC en brengen dezelfde energie en sfeer over. De emotionele snippets zijn korte, krachtige video’s die bedoeld zijn om emotionele reacties op te wekken bij kijkers. Ze worden ingezet om de betrokkenheid bij de organisatie te vergroten en bestaan uit herkenbare verhaaltjes die gebaseerd zijn op emotie en humor.
-
Campagne beelden
-
-
-
-
-
Meer weten?
Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Stuur een appje.
Of schrijf je in voor de nieuwsbrief!