Mitsuba cracker launch: Hoe we met bestaande beelden een volledige hero campagne lanceerde.
Opdracht
Lanceer Mitsuba Cracker als nieuw product in NL en DE. De 3 “nieuwe” cracker-smaken moeten de hoofdrol in de communicatie pakken. Toon alle ‘distinctive assets’.
Doelstelling
Introduceer Crackers binnen een brede target-group in Nederland. Ca 15% met een minimale frequentie van 3.
Concept
In deze product campagne staat het product centraal
de cracker tonen we als nieuw aan een breed publiek, waarbij we focussen op al het goede wat de cracker te bieden heeft
We laten het product op zoveel mogelijk manieren in beeld zien.
Snappy, uptempo, on-trend formats. Alles om de aandacht te trekken van de consument en het product te laten zien als een échte hero.
We gebruiken bestaande product assets zoals shots van het product, verpakking, ingrediënten… de binnenkant, de buitenkant en alles er omheen
Gecombineerd met afgekocht stockbeeld om emotionele herkenning te geven aan de cracker
Én eventueel assets vanuit ah (nog af te stemmen) waar de variatie van het product en de gebruiksmogelijkheden worden getoond.
Leonie van Eijken – Brand Manager- MitsubaHet post proces ging erg vlot, fijn dat we het zo op tijd binnen hebben. De content is erg leuk geworden. Knap hoe jullie met bestaand beeld toch weer iets moois hebben weten te maken.
Resultaten
-
Overige campagne beelden
-
-
-
-
Contact voor meer info?
Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Of stuur een appje.