fbpx
scroll

Mitsuba

Cracker

Mitsuba cracker launch: Hoe we met bestaande beelden een volledige hero campagne lanceerde.

Opdracht

 

Lanceer Mitsuba Cracker als nieuw product in NL en DE. De 3 “nieuwe” cracker-smaken moeten de hoofdrol in de communicatie pakken. Toon alle ‘distinctive assets’.

Doelstelling

 

Introduceer Crackers binnen een brede target-group in Nederland. Ca 15% met een minimale frequentie van 3.

Concept

In deze product campagne staat het product centraal 

de cracker tonen we als nieuw aan een breed publiek, waarbij we focussen op al het goede wat de cracker te bieden heeft

We laten het product op zoveel mogelijk manieren in beeld zien. 

Snappy, uptempo, on-trend formats. Alles om de aandacht te trekken van de consument en het product te laten zien als een échte hero.

We gebruiken bestaande product assets zoals shots van het product, verpakking, ingrediënten… de binnenkant, de buitenkant en alles er omheen 

Gecombineerd met afgekocht stockbeeld om emotionele herkenning te geven aan de cracker 

Én eventueel assets vanuit ah (nog af te stemmen) waar de variatie van het product en de gebruiksmogelijkheden worden getoond. 

Het post proces ging erg vlot, fijn dat we het zo op tijd binnen hebben. De content is erg leuk geworden. Knap hoe jullie met bestaand beeld toch weer iets moois hebben weten te maken.

Leonie van Eijken – Brand Manager- Mitsuba

Resultaten

2.73euro
CPM
35%
Hold rate
  • Overige campagne beelden

Contact voor meer info?

Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Of stuur een appje.





😀
👍
🙄
🤠