scroll

Mitsuba

Bring the party home

GOODBYE SAAIE KRINGVERJAARDAG, HALLO SPICY MITSUBA PARTIES

Opdracht

Lanceer de eerste merkcampagne voor Mitsuba – ‘Bring the Party Home’.

Doelstelling

Het doel was om het merk met emotie te laden en dus zoveel mogelijk mensen in de kerndoelgroep te bereiken met onze eerste “verhalende” campagne. De video moest het merk introduceren op een moderne manier die zou blijven hangen, waarin ook de belangrijkste ‘core brand cues’ nadrukkelijk naar voren moesten komen.

Doelstelling

Concept

Een 360-aanpak met online als mainfocus. We creëerden met een relatief laag budget in 2 draaidagen 160 contentstuks die ons maanden van content voorziet en dé belichaming van het merk Mitsuba is. Vol plezier, spanning en popcultuurreferenties.

We creëerden ook dé soundtrack van het huisfeestje. Hiernaast produceerden we specifieke content voor TikTok, Facebook, Instagram, GIFs, stickers, PR, website, posters, flyers en Spicy Questions kaartspellen. Geen doorvertalingen, maar vooraf doordachte concepten en formats.Van Alpacas tot aan Stormtroopers. Hier wil je bij zijn.

Concept

Geweldig!

Danielle Kranenburg – Mitsuba

Resultaten

14mln
Uniek bereik
19.7%
Stijging merkherkenbaarheid
24.6mln
Impressies
14%
Stijging advertentieherinnering
11.7%
Stijging actie-intentie

Mitsuba

Bring the party home
💃🏼🕺
  • Campagne beelden

Contact voor meer info?

Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Of stuur een appje.





😀
👍
🙄
🤠