Vertel het nieuwe
BLG Wonen merkverhaal.
BLG brandmovie
BLG WonenWat is dit
gaafgeworden zeg. Ik heb echt met eentrotsgevoel gekeken.Groot COMPLIMENT! De sfeer is echt desfeerbijBLG. Echt TOP gedaan!
Opdracht
Vertaal het nieuwe BLG Wonen merkverhaal in een krachtige brandmovie en brand assets die de doelgroep raken en inspireren.
Doel
- Een video in lijn met de merk- en klantbeloftes van BLG Wonen
- Emotioneel en persoonlijke manifest met een echte wow-factor
- De identiteit & oorsprong van BLG Wonen duidelijk terug laten komen
- Een budgetvriendelijke mix van deliverables; hergebruik voorgaand campagne materiaal, nieuwe beelden en drone beelden.
Concept
Het aangescherpte merkverhaal is vertaald naar een manifest waarin de merk- en klantbeloftes in begrijpelijke taal naar voren komt.
Voor een effectieve productie hebben we beelden uit voorgaande campagnes hergebruikt in combinatie met nieuwe beelden. Met deze aanpak hebben we content kunnen maken voor een gereduceerd budget.
Doelgroepen
Zowel intern als extern wordt de nieuwe merkpositionering geïntroduceerd richting BLG Wonen medewerkers en de onafhankelijke adviseurs.
Het primaire doel is om het het merk te verankeren en te verstevigen. Specifieke extra doelen per doelgroep:
- BLG Wonen medewerkers: draagt bij aan het doel van internal branding: alle medewerkers communiceren op dezelfde manier.
- De onafhankelijke adviseur: draagt bij aan het creëren van merkvoorkeur.
Contact voor meer info?
Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Of stuur een appje.