The Sub – de thuistap van Heineken – en de Torps (vaatjes) zijn voor het eerst online te bestellen via Beerwulf.com. Wij werden gevraagd online content te maken voor deze launch.
Opdracht
Creëer 2 video’s en 100 foto’s waarmee online kanalen tijdens de launch gevuld kunnen worden. Zonder afbreuk te doen aan het Beerwulf merk.
Doelstelling
Hoewel de content ook geadverteerd is ingezet in 6 landen om aan te kondigen dat The Sub nu ook met veel gemak via Beerwulf te verkrijgen was, was het voornaamste doel om met highend materiaal te laten zien hoe simpel het gebruik van The Sub is.
Concept
We creëerden 2 storylines waarin het gemak van The Sub getoond werd:
- Pouring the Perfect Beer with The Sub – regional beernames
- Pouring the Perfect Beer with The Sub – Das Boot
Beide varianten tonen, na het laten zien van de te nemen stappen die je uit moet voeren om een biertje te tappen, een inisght in de vorm van “bijzondere bierglas-namen”. Zo komt onverwacht Das Boot over het aanrecht in beeld glijden en komen in Spanje, Portugal, Italië, Nederland, België, Frankrijk en de UK allerlei lokale glazen in rap tempo in beeld.
De gedachte achter de flinke fotoserie bestaat vooral uit het laten zien en laten samen komen van het hele (nieuwe) assortiment – Beerwulf Beerpacks, Sub, losse flesjes en vaten.
John Hodges – BeerwulfAn amazing result. Great job!
Deliverables
-
Campagne beelden
-
-
Contact voor meer info?
Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Of stuur een appje.