Met deze campagne brengen we
Nutricia en oudersdichterbij elkaar, met content die herkenbaar is en waar oudersécht wat aan hebben.
Opdracht
Ontwikkel een media strategie en jaarinvulling voor social, gebaseerd op relevante trends en het landschap voor Nutricia
Doel
- Het verbeteren van het Nutricia imago op verschillende pijlers
- Bijdragen aan de purpose: Nutricia voor jou is de COFC voor informatie en ondersteuning tijdens de zwangerschap en eerste periode met je baby
- Het verhogen van de bekendheid van Nutricia’s belangrijkste pijlers: de Nutricia Kindervoeding Service, 125 jaar ervaring en de beste informatie en services
Concept
We ontwikkelden een Always On strategie, waarbij we door middel van verschillende content formats binnen 3 thema’s communiceren over de diverse facetten van Nutricia. Daarbij haken we in op onderwerpen die nu spelen bij (aanstaande) ouders en ondersteunen we hen met handige tools en relevante informatie. Door middel van gerichte targeting en het slim hergebruiken van content, maken we met een beperkt budget impact bij de core doelgroep.
Key insights
Als ouder wil je het beste voor je kindje. Nutricia is er voor alle ouders; natuurlijk bij de mooie momenten, maar ook als het even géén roze wolk is. In een wereld waar je als ouder elke dag te maken krijgt met ongewenst advies en desinformatie, is Nutricia een betrouwbare partner om je op weg te helpen.
Resultaten
Contact voor meer info?
Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Of stuur een appje.