scroll

Nutricia

Always on

Met deze campagne brengen we Nutricia en ouders dichterbij elkaar, met content die herkenbaar is en waar ouders écht wat aan hebben.

Opdracht

Ontwikkel een media strategie en jaarinvulling voor social, gebaseerd op relevante trends en het landschap voor Nutricia

Doel

  • Het verbeteren van het Nutricia imago op verschillende pijlers
  • Bijdragen aan de purpose: Nutricia voor jou is de COFC voor informatie en ondersteuning tijdens de zwangerschap en eerste periode met je baby
  • Het verhogen van de bekendheid van Nutricia’s belangrijkste pijlers: de Nutricia Kindervoeding Service, 125 jaar ervaring en de beste informatie en services
Doel

Concept

We ontwikkelden een Always On strategie, waarbij we door middel van verschillende content formats binnen 3 thema’s communiceren over de diverse facetten van Nutricia. Daarbij haken we in op onderwerpen die nu spelen bij (aanstaande) ouders en ondersteunen we hen met handige tools en relevante informatie. Door middel van gerichte targeting en het slim hergebruiken van content, maken we met een beperkt budget impact bij de core doelgroep.

Key insights

Als ouder wil je het beste voor je kindje. Nutricia is er voor alle ouders; natuurlijk bij de mooie momenten, maar ook als het even géén roze wolk is. In een wereld waar je als ouder elke dag te maken krijgt met ongewenst advies en desinformatie, is Nutricia een betrouwbare partner om je op weg te helpen. 

Key insights

Resultaten

150
Stuks content
14
Formats
87%
Naamsbekendheid
90%
Binnen benchmark
84%
Goedkoper dan benchmark

Contact voor meer info?

Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Of stuur een appje.





😀
👍
🙄
🤠