Opdracht
Vanaf 1 december kunnen Club Pathé members iedere dag een vakje openen in de Club Pathé app en op de website. Doel van de campagne is bewijsvoering dat je meer beleefd met Club Pathé en om mensen over te halen tot gratis member worden.
In de periode van een maand willen we enerzijds Club Pathé als loyalty platform laden, maar wat vooral belangrijk is is dat we duidelijk maken wat het voordeel van Club Pathé is als je lid wordt en bent. Doel is daarom vooral mensen deel laten nemen aan de activatie(adventkalender) en hiermee het aantal members te verhogen.
Campagne
24 dagen, 24 prijzen. Tel af tot kerst met Club Pathé en maak elke dag kans op toffe prijzen. Veel personen hebben al een Club Pathé account, maar zijn hiervan niet op de hoogte. Door middel van engaging content willen we personen overhalen om deel te nemen aan de Adventskalender en zo de doelgroep te laten beseffen dat een groot deel van de doelgroep al lid is van deze leuke en laagdrempelige club. We zetten alle Owned kanalen weken lang in op zowel een fun als activerende manier via dezelfde look & feel. En ja, onder “owned” vallen zelfs de medewerkers die via TikTok de campagne onder de aandacht brachten.
We maakten: 1x Key Visual, 2x social posts, TikTok content door medewerkers, animaties, online banners en in-bios schermen.
De klant
Wat een hoop ideeën!!Dus die lach op ons gezicht is wel gelukt!
We hebben hardop gelachen bij het zien van de concepten en jullie geloof ik ook bij het creëren!
Resultaten
Het doel van 6.000 deelnemers werd ruim overtreffen met minimaal 60.000 personen die dagelijks terugkwamen om te kijken of ze een prijs te pakken hadden.
Meer weten?
Stuur een postduif. Kom langs op de brommer. Stuur een appje.
Of schrijf je in voor de nieuwsbrief!