fbpx

Playbook: how to tiktok

“EEN VIRAL ANNO 2023… 90% KANS DAT DEZE OP “ TIKTOK GESTART IS.”

LET’S TALK TIKTOK

TikTok is momenteel hét social kanaal wat het sterkst groeiend is qua gebruikers. Dit creëert bij veel mensen dan ook FOMO. En terecht!
Het platform heeft voor een wervelwind gezorgd binnen de wereld van social media. Anders dan de andere platformen ligt de focus binnen TikTok volledig op interesses ipv sociale contacten.
Naast de verslavende werking van dit algoritme, is dit voor merken de kans om een nieuwe doelgroep te bereiken van personen die al geïnteresseerd zijn in jouw product!
In ons Playbook lees je waar voor jouw merk de kansen liggen en hoe TikTok voor jouw merk succesvol kan worden ingezet.
LET’S TALK TIKTOK

This is how the cookie crumbles

Download het Playbook en ontdek hoe het algoritme van TikTok te werk gaat en hoe jouw video’s hier slim op kunnen inspelen.
Bekijk welke buckets het algoritme voeden en het succes van jouw video bepalen. Daarnaast geven we onze top 9 tips die helpen om zoveel mogelijk views te behalen!
This is how the cookie crumbles

Tips to make your toks tik

De content op TikTok is niet te vergelijken met de overige social content. Het is kort (nog wel), snel en authentiek!
Dit vergt voor veel merken een andere kijk en andere aanpak. De tips uit het Playbook geven je handvatten om hiermee aan de slag te gaan.
Tips to make your toks tik

Bloeddonoren werven via TikTok

Samen met onze partner Sanquin creëren we wekelijks nieuwe TikToks
Middels authentieke video’s spelen we in op trends en informeren we op een laagdrempelige manier een nieuwe doelgroep over het doneren van bloed.
Wist je dat er inmiddels al de eerste donoren zich hebben aangemeld na het zien van onze TikToks?
Bloeddonoren werven via TikTok

Succesvol adverteren op TikTok

Ook zonder een organisch kanaal is het mogelijk om actief te zijn op het platform.
Zo zijn we met onze partner Mitsuba al bijna een jaar actief binnen Nederland en Duitsland middels ads.
Voor verschillende campagnes is er expliciete content gecreëerd die de doelgroep binnen TikTok aanspreekt.
In het Playbook lees je onze bevindingen en geven we tips om succesvol te adverteren op dit platform.
Succesvol adverteren op TikTok