Doel
Simyo is dé slimme Sim Only provider waarbij je zelf bepaalt wat genoeg is voor jou. Met de blog wil Simyo via social traffic genereren naar de Simyo platformen. De content is afgestemd op de ‘slimme’-gebruikers van Simyo. Hiermee wordt, naast het genereren van traffic, de branding van Simyo als dé slimme provider versterkt.

Actie

  • Wij bereiken de doelgroep met verschillende thema’s en onderwerpen die specifiek zijn voor het blog kanaal.
  • Wij schrijven de blogs over mobiele tips, tricks, informatie en apps.
  • Daarnaast vullen wij de blogs aan met krachtige aansprekende visuals.

We ontwikkelen aansprekende social content waarmee de doelgroep naar de website van Simyo wordt gestuurd.

Resultaat
De blogs behoren tot de beste presterende social content bij het Simyo publiek. Wij genereren maandelijks zeer veel traffic van de social kanalen naar de website van Simyo.

Hieruit blijkt dat de onderwerpen en de inhoud van de blogs zeer goed zijn afgestemd op de Simyo doelgroep.

De blogs van Simyo worden regelmatig opgepikt door andere bloggers & media kanalen die zich focussen op slimme & handige informatie met een telecom link.

Lees hier alle blogs: Simyo.nl/blogs