Doel Het doel van de campagne was om SNS Bank op de kaart te zetten als hypotheekverstrekker en de hypotheekmarkt uitdagen. Het doel van de social campagne was om middels Radio 538, de SNS Hypotheek Looptijdservice kenbaar te maken. Actie Samen met Evers Staat Op wil SNS Bank Nederland wakker schudden op mogelijk tussentijds voordeel. Iedereen […]

Doel
Het doel van de campagne was om SNS Bank op de kaart te zetten als hypotheekverstrekker en de hypotheekmarkt uitdagen. Het doel van de social campagne was om middels Radio 538, de SNS Hypotheek Looptijdservice kenbaar te maken.

Actie
Samen met Evers Staat Op wil SNS Bank Nederland wakker schudden op mogelijk tussentijds voordeel. Iedereen mocht via de actiepagina van Radio 538 tips insturen naar Evers Staat Op. Deze tips maken het leven net even iets makkelijker. Elke dag werd één tip uitgekozen als dagwinnaar.

Het was aan ons om deze tip elke dag, binnen 4 uur visueel te maken en door te zetten op Facebook. Na 5 tips sloten we de campagne af met de nummer 1 tip van SNS zelf: tijdens de looptijd van je hypotheek kan je hypotheekrente misschien omlaag. Naast de dagelijkse tips werden er ook nog tips en linkposts naar de landingspagina verspreid om de campagne aan te jagen.

Resultaat
De campagne bleek met een bereik van meer dan 2,5 miljoen erg succevol! Naast het bereik was er een hoog aantal videoviews en interactie op de posts. Er was een uitstekende doorvertaling naar campagne door de klant (Terug gegeven reacties).