Doel:

marlies|dekkers wilde in de aanloop naar Valentijn haar doelgroep activeren en motiveren om sterker, krachtiger en zelfverzekerder te worden. Daarbij wilde marlies|dekkers e-mail adressen verzamelen voor haar e-commerce activiteiten.

Acties:

We hebben voor marlies|dekkers traffic gestuurd naar de blogs van marlies|dekkers die binnen de campagne ‘Dare to kiss’ vielen. We hebben ook traffic gestuurd naar een actie pagina waar een exclusieve valentijns set van marlies|dekkers te winnen was.Dit hebben we gedaan voor in Nederland, BelgiĆ« en Duitsland. Daarbij hebben we gericht social advertising ingezet naar de target groups van marlies|dekkers.

1. Sturen van traffic via Social content en social ads naar marlies|dekkers ‘Dare to kiss’ blogs.
2. Mogelijkheid om een exclusieve marlies|dekkers Valentijns Set te winnen.

We hebben hiervoor een combinatie gebruikt van Content Posts, Blogs Social Ads en een actie pagina. Het voornaamste doel was bereiken secundair het verzamelen van e-mail adressen.

Resultaat:

Beide targets hebben we ruimschoots gehaald voor marlies|dekkers.