Doel
Het ontwikkelen van een eigen eenduidige Social strategie voor de Nederlandse doelgroep met de kernwaarde ‘A life less serious’. Hierbij ligt de focus op bereik, interactie met de en likability met relevante content.

Actie
We zijn gestart met een analyse van het merk, de markt, de huidige (social)marketing strategie met de belangrijkste doelen en doelgroepen.

Hieruit is een verfijning van de doelgroep naar voren gekomen, waarvoor op basis van key insights in deze doelgroep een nieuwe Social Marketing strategie is ontwikkeld.

In deze strategie speelt de ‘Democratization of creativity’ een grote rol. Hiermee wordt aandacht gegeven aan de creative expressie en creatie van de doelgroep zelf. Hiernaast is afstand genomen van de corporate strategie met nieuwe en aangepaste content thema’s en speelt video speelt ook een belangrijke rol.

Resultaat
Een complete Social Media strategie met nieuwe content thema’s gebaseerd op nieuwe inzichten in de doelgroep en de eigen merkwaarden.

Met de visuele en audiovisuele content binnen deze strategie is direct gestart en deze zorgt voor een enorm bereik, interactie en ongelofelijke likability.

Hiernaast zijn ook de plannen voor 2 grotere campagnes ontwikkeld waarin artistieke creatie van de doelgroep zelf een hoofdrol zal gaan spelen.