Vijf opvallende posts

Iedere dag zitten we wel op Facebook. Daar komen soms hele mooie dingen voorbij; branded posts die een lach op ons gezicht brengen. Vanaf nu verzamelen we maandelijks de vijf opvallendste hier op onze blog. Met deze maand posts van Nokia, HEMA, Mentos, Hi en Durex.

Apple kwam deze maand met de nieuwe iPhone 5c. Nokia speelt scherp in op de aankondiging van hun concurrent; is die 5c wel zo nieuw?!

 

 

Hema gebruikt hun iconische rookworst in een taalgrap voor vrijdag de dertiende:

 

 

Een grappige inhaker van Mentos op de Gaypride:

 

Ook Hi speelt in op de ongeluksvrijdag, maar geeft meteen aan dat maandagen ook niet ideaal zijn.

Bericht door Hi.

 

En tot slot een campagne van Durex. In Engeland zijn de woorden ‘Safe Sex’ niet erg populair. Het land lijdt nog steeds aan tiener-zwangerschappen en seksuel-overdraagbare-ziektes zoals herpes. Daarom organiseerde Durex een competitie waarin ze 16-24 jarigen uitdaagden een poster te bedenken die jongeren moest overhalen om nog eens goed na te denken voordat ze onveilige seks zouden riskeren. Veel jongelui reageerden, maar de jonge Engelsman die won (Samuel Michael) had een simpel idee: Liefde maakt blind..
Zie jij wat hij en Durex bedoelen?? (Tip, kijk eens van een andere hoek naar je scherm!)

Durex Facebook Post Love Makes Blind

Volgende maand weer vijf top Facebook-posts die ons opvielen!

Door: Bas van Steekelenburg