Simyo bij De Beste Social Media

[vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][text_output]Wij zijn altijd samen met onze klanten bezig “hoe kunnen we klanten op een leuke maar vooral op de meest effectieve manier helpen, waarbij we de merkbeleving vergrootten”. En hoe kan dit nu beter dan met een goede visual of video! Visuals en video zijn ontzettend waardevol bij webcare omdat je alles beter kan uitleggen en tegelijkertijd de beleving en interactie met de klant kunt vergrootten.

Ons werk dat we samen met Simyo creëerden voor een nog betere Simyo Webcare-afdeling werd ook door De Beste Social Media opgemerkt. De Beste Social Media schreef hier gisteren een mooi artikel over. (Wij zijn natuurlijk super trots op deze vermelding!)

Dit is wat De Beste Social Media schreef over de Vines die wij samen met Simyo maakten.

Zo viert Simyo het binnenhalen van een nieuwe klant
Simyo laat zien dat je op sociale media zovele meer kan doen dan antwoorden met een simpele tweet. Na een twee van een nieuwe Simyo-klant reageert de provider op een heel orginele manier.

1. Ariën vertelt op Twitter dat hij blij is met zijn nieuwe provider

2. Simyo laat met een Vine zien ook blij the zijn met Ariën

3. Ariën is natuurlijk onder de indruk

4. Simyo gebruikt vaker Vines om tweets te beantwoorden, zoals wanneer een twitteraar niet weet wat een DM

5. Of deze wanneer iemand met een goede tip komt

6. Als er iets misgaat adviseert de provider op een creatieve manier om het toestel uit te zetten

7. Tweets uit Spanje die niet naar @simyo_es maar naar @simyonl worden gestuurd, krijgen antwoord met dit filmpje

8. Het filmpje is er zelfs in het Duits


Alle bovenstaande Vines hebben wij samen met Simyo gemaakt.

Met dank aan Dirkje Schobben van De Beste Social Media.[/text_output][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][/vc_column][/vc_row]