[vc_row][vc_column width=”1/1″][text_output] De laatste maand van het jaar stond vooral in het teken van feestdagen en gezelligheid. Met Sinterklaas en kerst (helaas) al achter de rug en Oud en Nieuw nog in het verschiet, vliegen de inhakers op deze feestdagen je om de oren. Daarnaast nog de grootste film-release van misschien wel de laatste 10 jaar, […]

[vc_row][vc_column width=”1/1″][text_output] Met de laatste maand van 2015 in het vooruitzicht – vol met feestdagen en gezelligheid – nemen we afscheid van een regenachtig november. We hebben een drukke maand achter de rug waarin we mooie content hebben gecreëerd voor onze klanten. De SNS Campagne op Radio 538, de laatste inschrijfdagen van Olympic Moves en […]

[vc_row][vc_column width=”1/1″][image type=”none” float=”none” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover” src=”3464″][text_output] Onze content bekroond: Winnaar Beste Social Media Campagne. Gisteren, 19 november, werden de Grand Prix Content Marketing Awards uitgereikt. Dat is een hele mond vol. Dus laten we het zo zeggen: we hebben de prijzen mee naar huis genomen, waaronder de Award voor Beste Social Media campagne 2015! […]

[vc_row][vc_column width=”2/3″][text_output]Het gaat lekker met de nominaties. Nadat we twee keer genomineerd waren voor een Grand Prix Content Marketing prijs (Bye Bye Hi en #OntdekLandal) en drie SponsorRing nominaties (KPN Sail, KPN Mooiste Contact Fonds en KPN Late Rembrandt) hebben we nu ook nog eens een European Excellence Award binnen. Deze nominatie hebben we wederom […]

Samen met sportmarketingbureau SportVibes hebben wij vorige maand SportVibes Digital gelanceerd. In deze nieuwe samenwerking brengen wij alle sport-gerelateerde online- & social-media-activiteiten onder. In de afgelopen jaren is de online-sportbeleving enorm toegenomen. Deze online ontwikkelingen hebben ons nog dichter bij het sportmoment gebracht. Dit vereist een andere manier van communiceren. De wereld van de sporter, sponsor en de fan […]

[vc_row][vc_column width=”1/1″][text_output] Yes! Vandaag werd bekend dat onze inzendingen zijn genomineerd voor de Grand Prix Content Marketing Awards De case BYEBYE Hi, waarin we gedag zeiden tegen het jongerenmerk Hi, dingt mee naar de prijs voor “Beste Social Media Campagne”. Met het platform #OntdekLandal van Landal GreenParks hopen we de award voor “Beste Gebruik van User […]

[vc_row][vc_column width=”1/2″][text_output]Afgelopen week presenteerde Roderick de ‘#ByeByeHi Case’ op We Love Social Marketing van DeMeter. In maart 2015 nam Nederland afscheid van Hi en werd Hi KPN. In deze presentatie legde hij uit hoe we deze boodschap goed hebben laten landen bij een doelgroep die primair via Social Media communiceert. Benieuwd hoe we dit hebben gedaan […]

[vc_row][vc_column width=”1/1″][text_output] Ook al doet het weer ons nog aan de zomer denken, het is helaas alweer oktober. Dus tijd om terug te kijken op de content die wij de afgelopen maand voor onze klanten creëerden. De SNS Jongerencampagne, de Oranje Peloton Tocht en de #PreciesGenoeg campagne van Simyo, het was een toffe maand wat […]

[vc_row][vc_column width=”1/2″][text_output]Het aantal actieve gebruikers op WhatsApp blijft groeien. Wereldwijd zijn er al meer dan 700 miljoen gebruikers. Ook in Nederland blijft deze groei niet achter. Inmiddels zijn er in ons land zo’n 9,5 miljoen actieve gebruikers. Organisaties beginnen zich deze cijfers ook steeds meer te realiseren. Je moet immers als marketeer daar zijn waar […]

[vc_row][vc_column width=”1/2″][text_output] Wie zijn die Fresh Bridgers nu eigenlijk en wat beweegt ze? In dit column leer je de mensen bij Fresh Bridge wat beter kennen. Dit keer is het fresh new member Guido die alles over zichzelf loslaat. Wil je nog meer weten van Guido?  Je kunt hem ook alles vragen op guido@freshbridge.nl. Favoriete […]