European Excellence Award nominatie voor KPN Late Rembrandt

[vc_row][vc_column width=”2/3″][text_output]Het gaat lekker met de nominaties. Nadat we twee keer genomineerd waren voor een Grand Prix Content Marketing prijs (Bye Bye Hi en #OntdekLandal) en drie SponsorRing nominaties (KPN Sail, KPN Mooiste Contact Fonds en KPN Late Rembrandt) hebben we nu ook nog eens een European Excellence Award binnen. Deze nominatie hebben we wederom samen met KPN in de wacht gesleept voor het project Late Rembrandt. De European Excellence Award is een Europese Award-uitreiking voor uitzonderlijke prestaties op het gebied van PR en communicatie.

Tijdens de Late Rembrandt –expositie stond het Rijksmuseum volledig in het teken van Rembrandt. Onder de slogan “Er is zoveel meer dan de Nachtwacht” stond zijn latere werk in de schijnwerper. Voor, tijdens en na de expositie hebben we meerdere typen social content geproduceerd. Deze visuals en video’s werden ingezet op de social kanalen van KPN (Facebook en Twitter).

Tijdens de gehele campagne stonden er vier BN’ers centraal. Deze BN’ers hadden allen hun eigen favoriete werken en leidden de online bezoekers rond door een online rondleiding. Wil je een indruk van deze expositie, bekijk dan het filmpje.

[/text_output][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_raw_html]

JTNDaWZyYW1lJTIwc3JjJTNEJTIyaHR0cHMlM0ElMkYlMkZwbGF5ZXIudmltZW8uY29tJTJGdmlkZW8lMkYxNDUyNzQ4MjMlMjIlMjB3aWR0aCUzRCUyMjUwMCUyMiUyMGhlaWdodCUzRCUyMjI4MSUyMiUyMGZyYW1lYm9yZGVyJTNEJTIyMCUyMiUyMHdlYmtpdGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbiUyMG1vemFsbG93ZnVsbHNjcmVlbiUyMGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbiUzRSUzQyUyRmlmcmFtZSUzRSUwQQ==

[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]