Tijdens de Late Rembrandt –expositie stond het Rijksmuseum volledig in het teken van Rembrandt. Onder de slogan “Er is zoveel meer dan de Nachtwacht” stond zijn latere werk in de schijnwerper. Voor, tijdens en na de expositie hebben we meerdere typen social content geproduceerd. Deze visuals en video’s werden ingezet op de social kanalen van KPN (Facebook en Twitter).
Tijdens de gehele campagne stonden er vier BN’ers centraal. Deze BN’ers hadden allen hun eigen favoriete werken en leidden de online bezoekers rond door een online rondleiding. Wil je een indruk van deze expositie, bekijk dan het filmpje.
[/text_output][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_raw_html]JTNDaWZyYW1lJTIwc3JjJTNEJTIyaHR0cHMlM0ElMkYlMkZwbGF5ZXIudmltZW8uY29tJTJGdmlkZW8lMkYxNDUyNzQ4MjMlMjIlMjB3aWR0aCUzRCUyMjUwMCUyMiUyMGhlaWdodCUzRCUyMjI4MSUyMiUyMGZyYW1lYm9yZGVyJTNEJTIyMCUyMiUyMHdlYmtpdGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbiUyMG1vemFsbG93ZnVsbHNjcmVlbiUyMGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbiUzRSUzQyUyRmlmcmFtZSUzRSUwQQ==
[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]