‘Nieuwe Marketing in een Social Ecosysteem’ – Free eBook

Nieuwe Marketing in een Social Ecosysteem downloaden

Social Media leidt tot een fundamentele verandering in hoe we leven, interacteren en hoe we zaken doen met elkaar. Het is niet iets om zomaar ‘erbij te doen’ of aan een stagair over te laten. Webcare is ook niet voldoende.

eBook
eBook : Nieuwe Marketing in een Sociaal Ecosysteem (2011)
Bouw in acht stappen een duurzame en waardevolle relatie met klanten
door Roderick Cremers & Eric Mieras

Social Media zorgt voor een nieuw ‘ecosysteem’ waarin de interactie tussen organisaties en consumenten is veranderd. De hierarchische relatie tussen organisaties en consumenten is snel aan het omdraaien. De interactie met mensen en communities is dusdanig veranderd dat een aanpassing van de marketing strategie noodzakelijk is.

De impact is namelijk zo fundamenteel en spreidt zich uit tot alle aspecten van de (marketing) strategie. Het zal ervoor zorgen dat de (marketing) strategie fundamenteel wordt beïnvloed en moet worden vernieuwd. Het is echter nooit zo dat het alleen om Social Media en online gaat. Het zal altijd een combinatie tussen online en offline blijven.

We laten in een nieuw ontwikkeld model en in 8 stappen zien hoe een totaal omvattende en doordachte vernieuwde marketing strategie kan worden opgezet die een duurzame en waardevolle relatie met klanten omarmt. Zodat mensen fans, ambassadeurs  en adverteerders worden. Bij elk van de 8 stappen hebben we voorbeelden en ‘How To’s toegevoegd om je op weg te helpen.

Het eerste deel van ons (van Eric Mieras en mij) nieuwe eBook ‘Nieuwe Marketing in een Social Ecosysteem‘ is live gegaan op Molbog.nl.

Download het eBook en laat ons weten wat je er van vind!

Voel je vrij om dit ebook op je blog te publiceren of het ebook te emailen naar iedereen waarvan jij gelooft dat ze er van kunnen profiteren als ze het lezen.

Bedankt!