Doel
Het doel is om door middel leuke opvallende en relevante Vines de content van SNS te verrijken.

Actie
Met Vines – korte video’s van 6 seconden – tillen we de merkbeleving naar een hoger emotioneel niveau. Het gebruik van korte video’s bij SNS geeft veel manieren om leuker, luchtiger én beter de boodschap over te brengen op de doelgroep. Het verrijkt de content van SNS, het vult het SNS Twitter-kanaal aan en dient als koppeling tussen de meerdere social media kanalen van SNS.

In de Vines van SNS maken we een goede afwisseling tussen entertainende Vines (zoals spelletjes en geldweetjes) en informerende Vines (over service en producten van SNS). In een Vine kan je gemakkelijker, duidelijker én sneller een service van SNS uitleggen dan met een visual of tekst. 

Resultaat
De Vines zorgen voor veel interactie op de social kanalen. Vooral de entertainende Vines zorgen voor veel betrokkenheid bij de doelgroep. Daarnaast worden de Vines met succes ingezet voor like-campagnes.