Doel
24 maart werd aangekondigd dat Hi voortaan door het leven gaat als KPN. Begin juli was het dan zo ver: de laatste Hi-klanten werden overgezet naar KPN. Het doel was om dit op een leuke, luchtige en Hi-waardige te ‘vieren’.

Activiteiten
Tijdens de dag dat de laatste klant van Hi naar KPN overgezet werd, haakte KPN in door middel van een ludiek suprise-filmpje met een hoofdrol voor deze laatste Hi-klant. Deze jongen werd opgezocht door een KPN team voor een onvergetelijke verrassing. Deze verrassing werd gefilmd.

Deze film werd uitgezet op de social kanalen van KPN. Hierdoor werden, met een klein advertising budget, alle fans bereikt. Daarnaast werd het filmpje als Dark Post uitgezet naar alle oude Hi-fans, waardoor deze doelgroep ook geïnformeerd werd dat de laatste klant nu ook officieel bij KPN hoorde.

Resultaten
Het filmpje is uiteindelijk meer dan 65.000 keer bekeken. Op de Facebook-pagina van KPN zorgde dit voor bijna 300 likes en 55 comments.

Feestje! Want de aller-allerlaatste Hi-klant is overgevlogen naar KPN. Check de surpriseparty.

Posted by KPN on maandag 6 juli 2015