Doel
Bij het Hi Webcare-Team was te zien dat er veel van de vragen die binnenkwam hetzelfde waren. Om deze vragen te beantwoorden was een site ingericht (FAQ), maar deze werd weinig bezocht. Het doel was om deze om deze vragen voor te zijn en het aantal service gerelateerde telefoontjes terug te brengen met 20%.

Activiteiten
Om dit doel te bereiken werd de campagne 'What the FAQ!?' gelanceerd. In deze campagne werd social content ingezet. Deze social content werd 1x per week ingezet. De inzicht achter deze content werd gehaald uit de lijst met eerst gestelde vragen van de maand ervoor. Deze content had een landing op de FAQ-site. Deze site stond op Hi.nl, dus dit zorgde voor erg waardevolle klik. Om de content succesvol te maken, moest de content niet alleen puur informatief zijn, maar ook humor bevatten. Humor past goed bij het merk Hi en zeker bij de Hi-doelgroep.

Naast de landing op de FAQ-site werd er ook gebruik gemaakt van een landing op de blog-pagina van Hi. Deze pagina stond ook direct op Hi.nl, dus waren deze klik erg waardevol. Het blog had echter als extraatje, dat het antwoord uitgebreider uitgelegd kon worden, met behulp van visuals en filmpjes.

Resultaten
Het resultaat was dat Hi minder service-gerelateerde telefoontjes kreeg van (ontevreden) Hi-klanten. Hierdoor werd de perceptie dat Hi betrouwbare, makkelijk-vindbare, volledige online- hulp en service biedt, 24/7, uitgebouwd en verstevigd. Daarnaast werd met deze campagne bijgedragen aan het doel om 200.000 landingen per jaar op Hi.nl te genereren.