Doel
Het verhaal van Dopper vorm geven en op de juiste manier bij aan de goede doelgroep vertellen via de juiste social kanalen.

Actie

Na een uitgebreide merk- en marktanalyse hebben we in verschillende strategische en creatieve sessies hebben we de Dopper Brandstory en communicatie thema’s voor de internationale markt ontwikkeld als uitgangspunt voor een complete social strategie.

Hierbij is een uitgebreide sociale guide ontwikkeld als een blauwdruk voor internationale implementatie. Naast de verhaallijn en inhoudsthema’s bevat deze sociale gids alles van specifieke ontwerp- en fotografie-richtlijnen, om specifieke adviezen en internationale verschillen te kanaliseren.

Resultaat

Een complete Social Media Strategie en een direct inzetbare aanpak en Way of Working.

Deze strategie omvat o.a. :

  • De nieuwe Storyline
  • Content thema’s gebaseerd op nieuwe inzichten in de doelgroep en de eigen merkwaarden,
  • Uitgebreide kanalen aanpak
  • Internationale fasering
  • Kpi’s analyse en distributie advies
  • Creatieve Way of Working
  • Volledige styleguide voor de verschillende content vormen en social kanalen inclusief content concepten