Onze content bekroond: Winnaar Beste Social Media Campagne.

Gisteren, 19 november, werden de Grand Prix Content Marketing Awards uitgereikt. Dat is een hele mond vol. Dus laten we het zo zeggen: we hebben de prijzen mee naar huis genomen, waaronder de Award voor Beste Social Media campagne 2015! Lang niet gek. Dát is immers wat we met veel plezier doen voor onze klanten: kick-ass content & creatieve achterliggende strategieën maken. Dat juist dát dan nog eens bekroond wordt door een vakjury, is natuurlijk extra gaaf!

De avond zelf, vol gevechten in een boksring (???...logisch…), een cameo van een vibrerende Marijke Helwegen en hamburgers uit de magnetron, was los van dat laatste goed geregeld. Maar het mooiste van zo’n avond blijft natuurlijk het terug-blikken met de klanten op waanzinnige trajecten, wat naadloos over gaat in het samen dromen over potentiele toekomstige activiteiten. Award-winning of niet.

Omdat het toch leuk blijft om iets van vakgenoten over deze projecten te horen, sluiten we af met wat grepen uit de juryrapporten. De casefilms zie je daaronder.

Landal Greenparks: #OntdekLandal – Beste User Generated Content
“De User Generated Content staat centraal in het platform. Deze content wordt goed doorgetrokken in andere middelen.”

Hi: BYEBYEHi – Beste Social Media Campagne
“Innovatief en direct. Dit is iets wat je niet vaak ziet. Professionele content binnen enkele momenten getriggerd door klantinput. Een serieuze campagne en heel gaaf gemaakt.”